Tellimine ja tingimused

Viimati muudetud 1.2017

Motooutlet.ee e-poes müüakse Saksa auto AMK OÜ-le kuuluvaid tooteid tuntud kaubamärkidelt.
Motooutlet.ee E-poe kontakt: info[@]motooutlet.ee.

1. ÜLDINE

1.1. Tingimused kehtivad www.motooutlet.ee müügikeskkonna (E-pood) omaniku Saksa Auto AMK OÜ (Kaupmees), registrikood 10963432, käibemaksukohuslase kood EE100845945, info@motooutlet.ee, ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.
1.3. Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

2. HIND

2.1. Esitatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.
2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.
2.3. Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1. Toode lisatakse ostukorvi peale toote ning vajadusel suuruse valimist tootelehel nupu „Lisa ostukorvi“ vajutamist.
3.2. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada.
3.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis vajutada nuppu „Vormista tellimus“ – klient suunatakse tellimuse vormistamise lehele. Peale vajalike andmete sisestamist suunatakse klient makseviisi valiku lehele.
3.4. Tellimus loetakse vormistatuks peale arve tasumist.
3.5. Peale arve tasumist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus.

4. TASUMINE

4.1. Veebikeskkonnas tehtud tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksuna.
4.2. Kliendil on võimalik tasuda arve alusel. Arve saabub peale tellimuse vormistamist e-posti aadressile, kus on näha arve andmed ja rekvisiidid, kuhu ülekanne sooritada.
4.4. Makse laekumise korral saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus, kauba kättetoimetamisel lisatakse saadetisele arve.

5. TOODETE TARNIMINE

5.1. Motooutlet.ee E-pood tarnib kaupa Eestisse, Soome, Lätti ja Leetu.
5.2. Tooted tarnitakse kliendile Omniva poolt pakutava kullerteenuse ja Omniva pakiautomaadi vahendusel.
5.3. Kui teisiti ei märgitud, tasub saadetise käsitlemise eest klient. Sõltuvalt sihtkohast on saadetise tasu:
Kulleriga märgitud sihtpunkti Eestis: 7,00€.
Omniva pakiautomaati Eestis: 3,00€.

Üle € 150 tellimustele on kohaletoimetamine tasuta.

5.4. Tellimused käsitletakse ning postitatakse reeglina samal või hiljemalt järgmisel tööpäeval peale arve tasumist. Tellimuse kohalejõudmine sõltub postiteenistustest. Orienteeruvad kohalejõudmise ajad on:
Eestis: 1-5 tööpäeva. Tellimuskauba puhul 1-4 nädalat (kiivrid).

6. TELLIMUSTE TÜHISTAMINE, TOODETE TAGASTAMINE

6.1. Kliendil on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul peale kauba kättesaamist (v.a. toote puuduste ilmnemisel, vt. alapunkt „Garantii“). Ilmnevad tagastuskulud tasub Klient.
6.2. Klient on kohustatud toote tagastama Kaupmehele 14 päeva jooksul.
6.3. Toote tagastamise eelduseks on kasutamata toode koos kõigi etikettidega ning pakendiga. Tagastus aktsepteeritakse koos tagastusvormiga.
6.4. Toote tagastamise postikulud kannab Klient. Soovitame kasutada tähitud saadetist.
6.5. Toote tagastamine pakiautomaadi abil:

  • Lisa saadetise hulka täidetud tagastusvorm.
  • Mine lähima pakiautomaadi juurde
  • Vali ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Tagasta pakk“
  • Sisesta ekraanile SMS-i või e-kirjaga saadud tagastuskood
  • Kleebi väljatrükitud aadresskaart pakile. Aadresskaardi leiad makseterminali all olevast sahtlist
  • Pane pakk avanenud kappi, sulge uks ning kinnita paki üleandmine, vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“
  • Soovi korral prindi välja kviitung
  • Kui pakil on triipkood, piisab pärast paki tagastamise valikut triipkoodi skaneerimisest. Tasub teada! Paki numbri saad sisestada ka käsitsi.

7. KAUPMEHE POOLNE TELLIMUSE TÜHISTAMINE

7.1. Kliendi tellitud kauba puudumisel tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või samuti tühistada.
7.2. Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul.

8. GARANTII

8.1. Toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastutab Kaupmees 2 aasta jooksul alates toodete toimetamisest kliendile.
8.2. Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel teavitage sellest koheselt Kaupmeest.
8.3. Toote tagastamise eelduseks on kliendile väljastatud arve.
8.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korra on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Kaupmehe kulul.
8.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates toote tagastamisest.
8.6. Kaupmees ei vastuta toote nõuetele mittevastavuse või puuduste eest, kui:
8.6.1. Toode on halvenenud/kahjustunud Kliendi süül;
8.6.2. Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel;
8.6.3. Toode on muutunud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu.

9. MUUD TINGIMUSED

9.1. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.
9.2. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.
9.3. Kliendi ja Kaupmehe vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse.

Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.