Skip to navigation Skip to contentTELLIMUSTE TÜHISTAMINE, TOODETE TAGASTAMINE
- Kliendil on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul peale kauba kättesaamist (v.a. toote puuduste ilmnemisel, vt. alapunkt „Garantii“). Ilmnevad tagastuskulud tasub Klient.
- Klient on kohustatud toote tagastama Kaupmehele 14 päeva jooksul.
- Toote tagastamise eelduseks on kasutamata toode koos kõigi etikettidega ning pakendiga. Tagastus aktsepteeritakse koos tagastusvormiga.
- Toote tagastamise postikulud kannab Klient. Soovitame kasutada tähitud saadetist.
- Toote tagastamine pakiautomaadi abil:
- Lisa saadetise hulka täidetud tagastusvorm.
- Mine lähima pakiautomaadi juurde
- Vali ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Tagasta pakk“
- Sisesta ekraanile SMS-i või e-kirjaga saadud tagastuskood
- Kleebi väljatrükitud aadresskaart pakile. Aadresskaardi leiad makseterminali all olevast sahtlist
- Pane pakk avanenud kappi, sulge uks ning kinnita paki üleandmine, vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“
- Soovi korral prindi välja kviitung
- Kui pakil on triipkood, piisab pärast paki tagastamise valikut triipkoodi skaneerimisest. Tasub teada! Paki numbri saad sisestada ka käsitsi.