TELLIMUSTE TÜHISTAMINE, TOODETE TAGASTAMINE

  • Kliendil on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul peale kauba kättesaamist (v.a. toote puuduste ilmnemisel, vt. alapunkt „Garantii“). Ilmnevad tagastuskulud tasub Klient.
  • Klient on kohustatud toote tagastama Kaupmehele 14 päeva jooksul.
  • Toote tagastamise eelduseks on kasutamata toode koos kõigi etikettidega ning pakendiga. Tagastus aktsepteeritakse koos tagastusvormiga.
  • Toote tagastamise postikulud kannab Klient. Soovitame kasutada tähitud saadetist.
  • Toote tagastamine pakiautomaadi abil:
    • Lisa saadetise hulka täidetud tagastusvorm.
    • Mine lähima pakiautomaadi juurde
    • Vali ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Tagasta pakk“
    • Sisesta ekraanile SMS-i või e-kirjaga saadud tagastuskood
    • Kleebi väljatrükitud aadresskaart pakile. Aadresskaardi leiad makseterminali all olevast sahtlist
    • Pane pakk avanenud kappi, sulge uks ning kinnita paki üleandmine, vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“
    • Soovi korral prindi välja kviitung
    • Kui pakil on triipkood, piisab pärast paki tagastamise valikut triipkoodi skaneerimisest. Tasub teada! Paki numbri saad sisestada ka käsitsi.